Amsterdam, 4 februari 2019 - Palo Alto Networks (NYSE: PANW), wereldleider in cybersecurity, kondigt de uitbreiding van NextWave Partner Program aan. De uitbreiding zal de flexibiliteit van het programma stimuleren, groei op lange termijn ondersteunen en biedt meer mogelijkheden om gebruik te maken van diensten geboden door partners.

De uitbreiding van het NextWave Partner Program omvat:

• Nieuwe winstgevendheidsinitiatieven: Palo Alto Networks introduceert nieuwe opties voor partners om hun activiteiten te laten groeien binnen gestroomlijnde programmaniveaus, gelaagde kortingsstructuren en nieuwe partner ondersteuningen gericht op het vergroten van marges en winstgevendheid.
  • Nieuwe partner-gedreven service mogelijkheden: Palo Alto Networks heeft een nieuw toegewijd Managed Sevices Program, dat partners een duidelijk pad biedt om te profiteren van de snelgroeiende managed services mogelijkheden.
  • Nieuwe systemen en processen: Palo Alto Networks introduceert geautomatiseerde systemen en processen om het zakendoen eenvoudiger te maken. Deze verbeteringen vereenvoudigen het offerte- en goedkeuringsproces om de verkoopcyclus te versnellen en de algemene partnerervaring te verbeteren.

"Onze aanhoudende groei en succes zijn afhankelijk van ons vermogen om ons snel aan te passen aan veranderende klant-, markt- en bedrijfsdynamiek samen met onze partners", zegt Karl Soderlund, senior vice president Worldwide Channels bij Palo Alto Networks. "De verbeteringen van het NextWave Partner Program, die vandaag zijn onthuld, onderstrepen onze toewijding aan het kanaal door meer mogelijkheden te bieden om samen uit te blinken en onze gezamenlijke klanten te beschermen tegen succesvolle cyberaanvallen."

Voor meer informatie over de uitbreiding van het NextWave Partner Programma, klik hier voor de blog van Karl Soderlund.